Dek van het Lisserweg-viaduct in zijn geheel uit A44 gereden

In de nacht van zaterdag 20 op zondag 21 juni is het dek van het oude Lisserweg-viaduct in zijn geheel uit de A44 gereden.
Het oude viaduct wordt na bijna 90 jaar trouwe dienst vervangen.
Met een speciaal voertuig is het brugdeel van het viaduct naar een plek direct naast de snelweg gereden.
Daar wordt het gesloopt en kan direct worden begonnen met het afbouwen van het nieuwe viaduct.
Er gingen nogal wat voorbereidingen aan de verwijdering van het dek vooraf.
Zo werden vrijdag eerst vele tonnen aan grond, puin en meerdere oude asfaltlagen verwijderd om het oude viaduct vrij te maken van de weg.
Bron: HCnieuws.nl
Redactie: MeerRadio
Foto: Rijkswaterstaat
Deel dit bericht via: