Oranjefans beleven feest in Kansas City

Nederland heeft op vrijdagmorgen tijdens het WK voetbal met 3-1 gewonnen van Tunesië. De wedstrijd in Kansas City ging ondanks dreigende onweersbuien gewoon door.
Nederlandse supporters zorgden vooraf voor een sfeervolle supportersmars. Het stadion was alleen bereikbaar met pendelbussen.
Het echtpaar Erica en Jan van den Berg uit Abbenes vond via Facebook onderdak bij inwoners van Kansas City. Zij werden gastvrij ontvangen en genoten samen met andere Oranjefans van een barbecue.
In het stadion bleef het spannend of de wedstrijd door zou gaan. Uiteindelijk kon er worden gespeeld en vierde Oranje een overtuigende overwinning.
De volgende wedstijd is dinsdag om 3 uur in de ochtend tegen Marokko.
Bron: Streek44
Redactie: MeerRadio
Foto: Streek44
Deel dit bericht via: